tjenaaaaaaaaaaaaaaaa<3 och förlåt

halloj<3
vet att jag inte skrivit på några dagar men vart
fullt upp  med läxor och skit.
haft massa prova osv.
ajja venne vad som hänt alla senaste dagar!'

massa saker.
en sak är väl att jag ska börga spela
 innebandy med 99 98 97<3
<3
idag blirre väl att fortsätta med läxor
som vanligt antar jag!
vill ni bli vän med mej på fb?
natalie viktoria bank
thats mer<3
skicka gärna vän förfrågan :)
ajja. har inte så mkt att säga
en en gång ursäktar man för att inte ha bloggat på några
dagar, men lovar att det ska bli topp bättre.
på Oonsdag blirre fritidsgården.
ska ut och käka pizza med kompisar under kvällen:)
gött
<3
humm. jjo vi örgar stäna inne på söndag då!!!!'
ngt man längtar till (:
ah det var väl det jag ville då.
-kram Nnataliee


hahahahha lilla jag underifrån eller va man säger ;)


lite pinsammt när hela klassen vbågar doppa
sig och jag sitter i kanten med 7
bennen i och vågar inte.
några sekunder senare tar hela klassen mej i armarna och benen och
kastar i mej <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0