my day be like this 3


tjo
dag har inte hänt så mkt, eller den delen av dagen som vart
rättare sagt :)
funderar på att gå och lira lite fotboll. måste träna upp benen lite innan cupen
på söndag med världens bästa lag: hudene goif f14 <3
har vrickat foten så blir lits svårt att spela men en cup missar man då inte.
är inte riktigt på blogg humör men bloggar för er endå ;)
hur ser din dag ut?
hoppas den blir rolig :D
jag hoppas att ni fortsätter att läsa min blogg, ibland kke
 det är roligare en andra gånger ni läser, men jag är inte "van" vid att blogga så mkt ;)
funderar på att börga video blogga lite kke, inte riktigt säger men vi får la se då ...<3
har du ngn blogg?
jag läser själv inte så många bloggar men om det finns ngn bra blogg ni/ du tycker jag ska läsa så säg till :)
ikväll blir det nog att baka lite muffins då:), rätt länge sen jag bakade endå!
funderar på om jag ska kolla på fotboll en stund nu, inte den sämsta iden man har haft idag <3
har lite ont i magen så får väl trycka i mej en macka medans <3
humm, vad mer kan jag säga, att jag är bäst kke!
nee hahah...... :D
snart kommer min syster hem från island, där hon har pluggat 4 månader, den 14 december tror jag hon kommer hem :?
jaja, det får vi väl se då om hon kommer ellr om jag tog fel :6
ja, tänkte lite småfakta om mej är väl inte fel då ;D 26 fakta saker om mej kommer här <3

1. ÄLSKAR FOTBOLL
2. har pojkvän;)
3. är 12 år gammal
4. gillar att ngn kommenterar ;)
5. är en spel nörd ibland
6.- är mitt nr i fotbollen
7. gillar att läsa
8. har djur
9. gillar att lyssna på musik på lektioner
10. brukar tugga tuggummi nästan hela dagarna
11. går på hudene skola
12. min hårfärg är brun
13. gillar klementiner ;)
14. är en vinnar skalle
15. slåss bra :D
16. gillar justin bieber
17. gillar inte folk som tjatar
18. brukar tjata tills jag får det jag vill
19. älskar att blåsa upp ballonger
20. gillar juice och coca cola
21. har facebook- natalie viktoria bank
22. gillar att busringa folk
23. brukar gå till fritidsgården på onsdagar med ett gäng kompisar
24. jag är aldrig singel- tycker min kompis :P
25. fyller år den 25/1
26. jag tyckte det var jobbigt att skriva alla domma saker :P

hahah, så det var lite fakta om mej, nu kommer lite bilder på vilka lag jag gillar
KRAM Nnataliee <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0