and i was like baby

heyyyyy... :D
hur mår ni?
jag mår la bara fint..
vaknade för en stunde sedan ((:, lite trött men det går väl över.
nu blirre "gofrukost", bacon med ägg röra (:
igår gick jag och la mej vid 1 typ, kunde knappt titta så
trött jag var :S
men idag vet jag inte hur länge jag är vaken,
ska ju sova hos julia så (:
men innan julia blir det nog till att
chilla, lira fotbolll med grannen ellr ngt <3
inatt drömde jag ngt lite konstigt..
pappa och jag har köpt nya inne skor till mej, f50 skor som jag totalt ÄLSKAR...
men drömde att sebastian hade på sig dom och var ute på fest
och dom blev helt smutsiga, jag blav as sur
på han och tog hans skateboard och kastade den i swimmingpoolen (som vi inte har)
.......
väldigt konstig dröm men rätt rolig ändå, mina skor är rena
och fina,,, det är ju det som är huvudsaken ? :D
nu kommer pappa sa nu blir det till att göra frukost till oss.
men vi ses sen antar jag, ha en bra morgon så ses vi antagligen om
en liten stund -(:
KRAM Nnataliee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0